راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

۱۱
مرداد

 

پوست انسان در زمان کودکی و نوجوانی قابلیت ارتجاعی و کشسانی بالایی دارد، اما با افزایش سن قابلیت ارتجاعی پوست کاهش یافته و چربی زیر پوست نیز کم و کمتر می‌شود و بعد از آن پوست حالت جمع شدگی و شل شدن به خود می‌گیرد که باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می‌شود. این یک روند طبیعی است که برای همه‌ی انسان‌ها اتفاق می‌افتد، اما عواملی همچون نور آفتاب، سیگار و الکل و سبک زندگی ناسالم نیز افزایش سرعت این پروسه نقش پر رندگی ایفا می‌کنند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، محصولات فراوانی برای پیشگیری و درمان شل شدن پوست تولید شده‌اند که بسیار نیز تاثیرگذار بوده و روند پیری و افتادگی پوست را کند کرده و به جوانسازی پوست کمک می‌کنند. این کرم ها باعث سفت شدن پوست صورت شده و باعث افزایش استحکام بافت پوست می‌شوند. ما در ادامه لیستی شامل 8 مدل کرم برای سفت شدن پوست صورت را برای شما آماده‌ کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.

معرفی 8 کرم سفت کننده پوست صورت

1. کرم کرم سفت کننده پوست صورت بالای 40 سال سینره

کرم محکم کننده صورت بالای 40 سال سینره

 

کرم سفت کننده پوست صورت بالای 40 سال سینره یکی از پرفروش‌ترین کرم ها برای سفت شدن پوست صورت در بازار بوده و به عنوان بهترین کرم لیفتینگ نیز شناخته می‌شود، این کرم در حجم 40 میلی‌لیتری تولید شده و همانطور که از اسمش پیداست مناسب برای افراد بالای چهل سال است. کرم سفت کننده پوست صورت سینره یک لایه ملایم و محکم روی پوست ایجاد کرده که به بهبود افتادگی و شل بودن پوست بسیار کمک می‌کند و همینطور باعث کوچک شدن چین و چروک های روی پوست نیز می‌شود. ترکیبات موثر استفاده شده در کرم سفت کننده پوست صورت سینره باعث تحریک تولید پروتئین‌های رشته در پوست صورت شده که باعث افزایش حالت ارتجاعی پوست شده و اثرات جاذبه را از بین می‌برد.

 

2. کرم سفت کننده پوست صورت درمالیفت مدل Firmalift

کرم برای سفت شدن پوست صورت-کرم سفت کننده پوست درمالیفت مدل Firmalift

 

درمالیفت یکی از برندهای شناخته شده ایرانی است که همواره محصولاتی مقرون بصرفه و تاثیرگذار عرضه کرده است. کرم سفت کننده پوست صورت درمالیفت مدل Firmalift یکی دیگر از بهترین محصولات درمالیفت است که باعث سفت شدن پوست صورت و همینطور لیفتینگ پوست کمک می‌کند، این استحکام بافت پوست را افزایش داده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن و الاسیتن شده که از عوامل مهم در جوانسازی و جلوگیری از شل شدگی پوست به حساب می‌آیند. از دیگر ویژگی‌های خوب کرم سفت کننده پوست صورت درمالیفت محافظت از پوست در برابر آسیب‌های مضر خورشید است.

 

3. کرم سفت کننده پوست صورت درمالاین مدل Soylift

کرم لیفتینگ درمالاین مدل Soylift

کرم سفت کننده پوست صورت درمالاین مدل Soylift یکی از بهترین و تاثیر گذارترین کرم های سفت کننده پوست صورت می‌باشد که با توجه به بازخوردهایی که از خریداران قبلی این کرم گرفته‌ایم،این کرم سفت کننده پوست صورت به طور خاصی و حتی در مدت زمان کوتاهی باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود. کرم لیفتینگ درمالاین مدل Soylift با تحریک فیبرهای کلاژن و الاستین باعث لیفت آنی پوست صورت شده و در همینطور از شل شدن و افتادگی پوست صورت نیز جلوگیری می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این کرم سفت کننده پوست صورت خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی آن است که از خشکی پوست صورت جلوگیری می‌کند.

 

4. ژل سفت کننده پوست صورت سودا مدل لیزر لیفت

کرم برای سفت شدن پوست صورت-ژل سفت کننده پوست سودا مدل لیزر لیفت

 

اگر پوست خشکی دارید و به دنبال یک کرم سفت برای سفت شدن پوست صورت با خاصیت مرطوب کنندگی هستید، ژل سفت کننده پوست صورت سودا مدل لیزر لیفت می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد، این ژل در حجم 150 میلی‌لیتری به بازار عرضه شده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این ژل سفت کننده پوست صورت بسیار سریع جذب پوست شده و بعد از چند دوره استفاده منظم از آن، شاهد سفت شدن و لیفت پوست صورت خود خواهید بود.

 

5. کرم سفت کننده پوست صورت و بدن اسپانول حاوی کلاژن

کرم برای سفت شدن پوست صورت-کرم سفت کننده صورت و بدن اسپانول حاوی کلاژن

 

در ترکیبات کرم سفت کننده پوست صورت اسپانول از نوعی کلاژن هیدرولیز شده استفاده شده است که به سرعت جذب پوست شده و باعث سفتی و استحکام بافت پوست می شود . این کرم سفت کننده پوست صورت با حفظ رطوبت در لایه میانی و سطحی پوست به برطرف شدن خطوط و چروک های پوستی کمک کرده و باعث بهبود استحکام پوست می گردد، همچنین این محصول حاوی عصاره حلزون است که با اثر لیفتینگ خود در روی پوست ، افتادگی و شل شدگی پوست را کاهش داده و به بسته شدن منافذ باز پوست کمک می کند.

 

6. کرم سفت کننده پوست آدرا مدل Q10 + UV

کرم سفت کننده پوست آدرا مدل Q10 + UV

 

کرم سفت کننده پوست صورت آدرا مدل Q10 + UV ارزانترین محصول در این لیست است،‌ اما دلیل قرار گرفتن آن در لیست برترین کرم ها برای سفت شدن پوست صورت، قیمت آن نیست، بلکه کارایی و تاثیرگذاری آن است. این کرم سفت کننده پوست صورت بافتی بسیار نرم و سبک داشته که به طور موثری باعث سفت شدن پوست صورت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این کرم خاصیت نرم‌ کنندگی فوق‌العاده آن است که پوست را نرم، شاداب و باطراوت می‌کند و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

 

7. ژل سفت کننده پوست صورت سروینا

کرم برای سفت شدن پوست صورت-ژل محکم کننده پوست صورت سروینا

ژل سفت کننده پوست صورت سروینا حاوی ترکیباتی نظیر:  عصاره هسته عناب، گیاه سنتلا، روغن جوانه گندم و PRONALEN FIRMING که باعث بازیابی درخشش و شفافیت پوست، از بین بردن نشانه های خستگی از چهره، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و بهبود ساختار و انسجام پوست از طریق زمینه سازی برای اتصال بهتر لایه های پوست و افزایش سنتز کلاژن در پوست می‌شود که علاوه بر سفت شدن و افزایش استحکام پوست، این ژل سفت کننده پوست صورت باعث از کاهش چین و چروک های سطح پوست نیز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این ژل سفت کننده پوست صورت می‌توان استفاده از آنتی‌اکسیدان در ترکیبات آن اشاره کرد.

 

8. کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin

کرم سفت کننده پوست سینره مدل Mature Skin

 

کرم سفت کننده پوست صورت سینره مدل Mature Skin یک محصول فوق‌العاده برای پیشگیری و درمان افتادگی و شل شدگی پوست است، این کرم باعث افزایش مقاومت پوست در برابر جاذبه شده و به دنبال آن از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. کرم سفت کننده پوست صورت سینره مدل Mature Skin به افزایش استحکام بافت پوست کمک کرده و به سفت شدن پوست کمک می‌کند همچنین کرم سرشار از پپتیدهای مؤثر و مفید است که باعث کاهش افتادگی و رفع چروک های صورت می‌شود.

 

 

منبع: bestmakeup

 

  • شجاع صامتی