راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

روش هایی تضمینی برای دلبری کردن از شوهر

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱ ق.ظ

یکی از راه‌های موثر برای دلبری کردن از شوهر و ایجاد ارتباط عاطفی عمیق با آن‌ها عشوه گری است. برای داشتن ظاهر و رفتاری دلبرانه باید سعی کنید رفتار مردانه نداشته باشید. عشوه گری در زیباتر نشان دادن زن‌ها بسیار موثر است. با این ترفند شما علاوه بر زیباتر دیده شدن، ارزشمندتر نیز به نظر می‌رسید. دلبری کردن از شوهر به تحکیم روابط عاطفی و زناشویی بین آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

خواسته‌ها و ویژگی‌های زنان و مردان متفاوت است. قبل از هرچیزی باید بدانید خواسته و تمایلات همسر شما چیست. پس از دانستن خواسته‌های او می‌توانید راه‌های دلبری کردن را آموخته و قلب شوهرتان را تسخیر کنید. دقت کنید هر مردی ممکن است از نوعی رفتار خوشش بیاید یا رفتاری را نپسندد. با آگاهی کامل در مورد انتظارات او رفتار کنید تا دلبری کردن از شوهر نتیجه معکوس نداشته باشد.

طنازی و دلبری کردن از شوهر در ذات هر دختری وجود دارد. این لوندی و عشوه گری توسط زن‌ها و دختران برای شوهرش او را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. با عشوه گری رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خود خارج شده و کشش مرد نسبت به همسرش را چندین برابر می‌کند. اما برخی از دختر خانم‌ها ممکن است در یک خانواده سنتی بزرگ شده باشند و هیچگاه یاد نگرفته باشند چگونه می‌توانند از همسر خود دلبری کنند.

برای دلبری کردن از شوهر راه‌های زیادی وجود دارد. خانم‌های زیادی را می‌بینید که می‌گویند بلد نیستند چگونه از همسر خود دلبری کنند. اگر به دنبال پیدا کردن ایده برای دلبری کردن از شوهر خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

 

ترفندهای عشوه گری و دلبری کردن از شوهر

محققان 5 ترفند برای دلبری کردن و عشوه گری کشف کرده‌اند. هر کدام از این ترفند‌ها با شیوه‌های متفاوتی اجرا می‌شوند.

1-فیزیکی

2-سنتی

3-مودبانه

4-صادقانه

5-شیطنت آمیز

اگر می‌خواهید در دلبری کردن از شوهر موفق باشید نباید به همسر خود احساسات منفی داشته باشید. این احساسات باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از عهده این کار برآیید. زیرا نمی‌دانید وضعیت فعلیتان چیست. در رابطه با خودتان با همسرتان زیاد صحبت نکنید. این کار باعث می‌شود عشق او سریع از بین برود. دقت کنید که کارهای عشوه گرانه و دلبرانه شما نباید به حدی باشد که باعث دلزدگی همسرتان گردد یا به کاری یکنواخت و تکراری بدیل شود.

انقدر در عشوه گری غرق نشوید که فراموش کنید به همسرتان عشق بورزید. در این شرایط ممکن است آتش عشق مردان خاموش شده و خسته شوند. در این شرایط ناخوداگاه الگوی رفتاری خود را تغییر می‌دهند. 

نحوه دلبری کردن از شوهر

مضرات توجه زیاد به همسر

اگر شما به کرات از همسر خود دلبری کنید، برای او غذاهای خوشمزه بپزید. در داشتن رابطه جنسی زیاده روی کنید، همیشه در حال شست و شو و نظافت خانه باشید و یا او را در عشق و علاقه خود غرق کنید آن‌ها شما را همچون مادری می‌بینند و همچون کودکی تنها شما را نظاره می‌کنند. این شرایط باعث می‌شود رفتارهای شما به عنوان وظیفه برآورد گردد. در این شرایط تلاش‌های شما به چشم نمی‌آید. در صورت کاستی در قسمتی مدام بهانه می‌گیرند و به شما غر می‌زنند و دیگر نمی‌توانند عشق بیشتری به شما داشته باشند. 

نحوه دلبری کردن از شوهر

 

23 راه ابراز عشوه گری

کسانی که از روش دلبری کردن فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه برای دلبری کردن از شوهر استفاده می‌کنند نسبت به دو روش دیگر به موفقیت بیشتری دست می‌یابند. درست است که تمام این ترفندها برای دلبری کردن موفقیت آمیز است اما سه روش نامبرده سریعتر و بیشتر پاسخ می‌دهد. 

1-یکی از راه‌های جلب توجه و علاقه همسر و دلبری کردن از شوهر بازیگوشی و شوخ طبعی است. پژوهش‌های جدید نشان داده است که زنان شوخ طبع و شیطون و بازیگوش بیشتر مورد علاقه همسر هستند. در واقع این افراد زندگی موفق‌تری در مقایسه با افراد جدی، باهوش و نکته سنج دارند. افراد باهوش و جدی سخت‌تر می‌توانند جفت مورد علاقه خود را پیدا کنند یا موفقیت آن‌ها در جلب رضایت و علاقه همسرشان کمتر است. پس اگر می‌خواهید از همسر خود دلبری کنید شوخ طبع و بازیگوش باشید. 

2-فریبنده‌ترین حالت چهره زمانی است که لبخند می‌زنید. پس همیشه لبخند داشته باشید و آن را از چهره خود جدا نکنید. موثرترین و زیباترین نوع لبخند، لبخند اصیل است. در واقع لبخندی است که موجب ایجاد چروک در اطراف چشم می‌شود. زمانی که همسر شما به منزل می‌آید می‌تواند با چهره اخمو و عبوس شما مواجه شود یا چهره خندان شما. حال از خودتان بپرسید کدام حالت چهره شما می‌تواند همسرتان را مجذوب و شیفته کند.

3-همیشه در دسترس نباشید. اگر همسر شما به شما پیامی داد بلافاصله خوشحال بر روی گوشی نپرید و پاسخ ندهید. 5 دقیقه تامل کنید سپس به او پیام دهید. در غیر این صورت پیام شما را بلافاصله دریافت کرده و به مرور شور و اشتیاق خود را از دست می‌دهد. نگران نباشید گاهی اوقات برای دلبری کردن از شوهر لازم است که او را منتظر و چشم به راه نگه دارید.

4-یکی دیگر از راه‌های دلبری کردن برای مردان ایجاد ظاهری متفاوت برای خودتان است. هیچ مردی نمی‌تواند در برابر این ویژگی مقاومت کند. همیشه لباس زیبا بپوشید اما گاهی لباسی بپوشید که متمایز باشد و فکر کنید در حال رفتن به مهمانی هستید. 

5-خوش عطر باشید. از عطرهای جذب کننده استفاده کنید. نگذارید بوی غذا بدهید. شام خوشمزه بپزید و بعد از آن به خودتان برسید. سعی کنید بوی عطرتان ملیح و متفاوت باشد. 

6-زمانی که همسرتان در حال تماشای تلویزیون است جلوی او حرکت شیطنت آمیزی انجام دهید. البته اگر در حال دیدن برنامه مهمی است این کار را بعد از اتمام برنامه انجام دهید.

7-از همسرتان بخواهید لباس شما را انتخاب کند. از او بپرسید" عزیزم دوست داری امروز برایت چه لباسی بپوشم؟" یا در مقابل لباس همسرتان را خودتان انتخاب کنید. مثلا به او بگویید وقتی فلان لباس را می‌پوشی چقدر جذاب می‌شوی.

8- زمانی که می‌خواهید برای شوهرتان عشوه گری کنید رسمی صحبت نکنید. حرف‌های عاشقانه و خواسته‌هایتان را کش دار ادا کنید. 

9-دیدن برای مردها بسیار اهمیت دارد. همانقدر که یک لباس زیبا می‌تواند آن‌ها را جذب کند،یک لباس نامناسب می‌تواند آن‌ها را دفع کند. در صورتی که این ویژگی کاملا بر عکس است. خانم‌ها بیشتر شنیداری هستند و دوست دارند محبت را از طریق بیان کلمات از همسرشان دریافت کنند. پش از ظاهر و نوع پوششتان هنگام دلبری کردن از همسرتان غافل نشوید. سعی کنید خوش پوش باشید لباس‌هایتان همیشه تمیز و اتو کشیده باشد. 

دلبری کردن برای شوهر

10-سعی کنید در عین حفظ وقار و زیبایی از ایده و نظرات همسرتان درباره رنگ، مدل و نحوه لباس پوشیدن استفاده کنید. با این کار همسر شما احساس اقتدار می‌کند. کارهای خانه را بهانه‌ای برای نرسیدن به سر و ضع بهم ریخته خود قرار ندهید. به مرور زمان ظاهر نامناسب شما تاثیر بسیار منفی در همسرتان خواهد گذاشت. هیچکس بابت این کار به شما پاداش و عنوان انسان دلسوز و زحمتکش را نخواهد داد. رسیدگی به امور منزل زمانی ارزشمند است که همسرتان علاوه بر خانه از ظاهر شما هم راضی باشد. 

11-همیشه به همسرتان احترام بگذارید و بگونه‌ای رفتار کنید که احساس اقتدار کند. مردان دوست دارند مقتدر باشند.این رفتار شما به همسرتان نشان می‌دهد که چقدر او را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید.

12-مردان امروزی زنانی را دوست دارند که در جامعه مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر اعتماد به نفس بالا فردی مستقل هستند. سعی کنید در انجام امور زیاد از حد به همسرتان وابسته نباشید. در اجتماع فعال باشید. سعی کنید هنر یا تخصص خاصی داشته باشید. مردان دوست دارند همسرشان ویژگی متمایزی داشته باشد و بتوانند آن را به رخ دیگران بکشند. به طور مثال آشپزی خوبی داشته باشید یا یک معلم موفق باشید.

13-هر از گاهی برای همسرتان پیام عاشقانه بفرستید. در پیام عاشقانه بی پروا صحبت کنید. به او بگویید چقدر او را دوست دارید یا چقدر برای رسیدن او به خانه لحظه شماری می‌کنید. معمولا افراد این پیام‌ها را در روزهای اول آشنایی برای یکدیگر ارسال می‌کنند. از همین رو پس از مدتی این پیام‌ها جای خود را به پیام‌های خرید منزل، یادآوری موارد مهم یا انجام کاری می‌دهند. زمانی که پیام شیطنت آمیزی برای همسرتان می‌فرستید قطعا او از این پیام بی پروای شما استقبال می‌کند. 

14-جملات عاشقانه و دلبرانه خود را نصفه نیمه به همسرتان بگویید. پس از گفتن چند کلمه حرف خود را قطع کرده و بعد با عشوه گری آن را به پایان برسانید. این یک روش بسیار تاثیر گذار در طنازی کردن برای مردان است. دلبری از مردان کار دشواری نیست. تنها کافی است مقداری دلبری و شیطنت را چاشنی کارها، رفتارها و سخنان خود کنید. اکت صورت را فراموش نکنید. چشمک زدن، گاز گرفتن لب و لبخند زدن در تاثیر بیشتر سخنان و کلمات بسیار مهم هستند. 

15-سعی کنید غر نزنید. مردها از غر زدن بیزارند. مردی را تصور کنید که خسته از سر کار آمده است و به دنبال آرام گرفتن در کنار همسر خود است اما با سیل غرهای همسرش مواجه می‌شود. پس ترجیح می‌دهد به بیرون رفته یا تلویزیون را روشن کند تا صدای غرهای همسرش را کمتر متوجه شود. همانقدر که کلمات و جملات دلبرانه موجب جذب مردان می‌شود، غر زدن او را از شما دور می‌کند. آن‌ها حاضرند همه چیزشان را بدهند اما غر نشنوند. 

16-از خودتان عکس جذاب بگیرید و وسط روز برای همسرتان ارسال کنید. هنگام عکس گرفتن ناز و عشوه بریزید. مثلا با موهای خود بازی کنید و برای همسرتان عکس و فیلم بگیرید. بعضی از زوج‌ها دوست دارند که همسرشان عکس‌های عاشقانه خود را در شبکه‌ها اجتماعی گذاشته و از دلتنگی‌هایشان بگویند. البته زمانی این کار را انجام دهید که همسرتان به این رفتار علاقه نشان داده باشد.

17-گاهی اوقات برای دلبری کردن از شوهر زمانی که همسرتان در حال انجام کارهای روزمره خودش است او را بی‌هوا و شیطنت آمیز نشگون بگیرید. این نیز یکی از رفتارهای اثبات شده برای لوندی است. زمانی که بی هوا او را نیشگون گرفتید و متعجب به سمت شما بازگشت به او چشمک بزنید. تا شگفت زده شود.

18-عشوه گری شما نباید همیشه محدود به خانه و زمان تنهاییتان باشد. وقتی در جمع یا مهمانی هستید و دیگران حواسشان به شما و شوهرتان نیست برای او چشمک بزنید یا بوسه‌ای بفرستید. از دیگر کارهایی که می‌توانید برای عشوه گری و ابراز علاقه در جمع انجام دهید استفاده از جملات رمزی است. جمله رمزی بین خود و همسرتان داشته باشید و در جمع برای ابراز علاقه از آن جملات استفاده کنید. هنگام شام خوردن در جمع بی هوا پایتان را به پای همسرتان بزنید. وقتی او از جا پرید چشمک شیطنت آمیزی به او بزنید.

19برای دلبری کردن از شوهر با صدای نرم و آرام در گوش همسرتان جملات عاشقانه را ادا کنید. 

20-از تاثیر چشم‌ها و نگاه‌ها غافل نشوید. به چشم‌های شوهرتان خیره شوید. از قدیم گفته‌اند گاهی چشم‌ها جملاتی را می‌گویند که زبان قادر به ادای آن نیست. 

21-از توانایی‌ها و جذابیت‌های همسرتان تعریف کنید. به او بگویید چقدر جذاب است. یا زمانی که دستانتان در دستان محکم اوست احساس قدرت می‌کنید. 

22-ادای کلمات با لحنی بچگانه و رفتار کردن همچون کودک اگر به جا و درست باشد برای دلبری کردن از شوهر بسیار موثر است. حتی این شیطنت کودکانه را هنگام ارسال پیام بکار گیرید و همچون کودکی سخن بگویید. البته توجه کنید که در انجام هیچ یک از این رفتارها نباید زیاده روی کنید.

23-همسرتان را نوازش کنید. همیشه منتظر نباشید تا او شما را نوازش کند.

عشوه گری برای شوهر

توجه بیش از اندازه ممنوع

برخلاف تصور زنان، توجه بیش از اندازه به مردان عشق و محبت آن‌ها نسبت به شما را افزایش نمی‌دهد. پس سعی نکنید بیش از اندازه به آن‌ها محبت کنید. زیرا ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. مردان زمانی به خود افتخار می‌کنند که بتوانند نیاز همسر خود را برآورده کنند. اگر خانم تمام کارها را انجام دهد مردان ممکن است احساس ضعف نمایند. پس برای دلبری کردن از شوهر هیچگاه به همسر خود بیش از حد توجه و محبت نکنید. زنان تصور می‌کنند زمانی که با مردی وارد رابطه شدند باید تمام احساسات خود را برای او صرف کنند. این تصور اشتباه است.

هیچ مردی توجه زیاد و مادرانه را دوست ندارد. در واقع این یک احساس مردانه در زنان است که تصور می‌کنند باید تمام انرژی و توجه‌شان را جلب همسرشان کنند. احساسات خوب است اما نباید بیش از حد به مرد توجه کرد

منبع: مرکز خدمات

  • شجاع صامتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی