راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

راهنمای خرید آنلاین

با راهنمای خرید هر محصول هوشمندانه انتخاب کن و با خیال راحت خرید کن

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سایه ابرو در مدلهای گلدن رز،فلورمار،کاپریس،vov،اتود،مدا،اکوا اصل،آرت دکو،دبورا،دائمی به فروش می رسد.قبل از خرید سایه ابرو به بررسی 6 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

 

1-سایه ابرو اکوا مدل H4 شماره 74

سایه ابرو اکوا مدل H4 شماره 74

مشخصات کلی
شماره رنگ
74
رنگ پایه
قهوه ای تیره
آینه
ندارد
کشور مبداء برند
ایران

من همین حالا تست کردم فوقالعاده اس واقعا خوشم اومد کافیه یکم اب روش اسپری کنید عالیه رنگش قهوه ای تیره اس مثل سایه و مداد نیس با دست کشیدن پاک نمیشه ماندگاریش عالیه به شرط اینکه اب بهش نخوره میشه گفت یه چیزی تو مایه های ماژیک ابرو با این تفاوت که میتونید کمرنگ و پررنگش کنید و به موها کمترین اسیب رو میزنه

برای ابروهای رنگ شده قهوه ایی خوبه برا من که ابروهام مشکی هست دو رنگ شد مشخص سایه زدم دوست داشتم ی حالت طبیعی باشه مثلا دودی اینا ک نشد

 

 

2-سایه ابرو میستار شماره 2

سایه ابرو میستار شماره 2

مشخصات کلی
شماره رنگ
2
رنگ پایه
قهوه ای تیره
آینه
دارد
کشور مبداء برند
ایران
سایر توضیحات
پوشش دهی عالی و یکسان در سطح ابرو
دارای 3 رنگ با تناژ کاملا طبیعی
دارای هولوگرام اصالت کالا

با توجه به قیمت کار خوبی هست…دوستانی که میگن مصنوعی یا توی روش استفاده یا نوع براششون تجدید نظر کنن…من ارایشگرم و میتونم بگم درکل محصول خوبیه و۸۰درصد انتظارات رو از سایه ابرو برآورده میکنه

نقاط قوت
طیف رنگی قابل قبول
ماندگاری مناسب
رنگ های بدون تن قرمز

سایه ابرو پیگمنت بالایی داشت و ماندگاریشم خوب بود،رنگش برای ابروهای تیره مناسب تره و کلا به نسبت قیمت کیفیت خوبی داره

سایه ی خیلی خوبیه .خیلی زیاد پودریه و پیگمنتشم خیلی بالاست . وقتی به دستم رسید جلدش تاغشته به پودر سایه بود ولی شکر خدا واس من سالم بود سایه هام
چون خیلی پر رنگه قهوه ای هاش یه مقدار کمش حجم زیادی از ابرو رو کاور میکنه من راضیم واقعا .

من چندماه پیش از این محصول خریدم و بسیار راضی بودم به همین دلیل مجددا سفارش دادم

نقاط قوت
پیگمنت بالا
پخش عالی بدون ریزش
ماندگاری بالا

 

 

 

3-سایه ابرو اکوا مدل ayozin شماره 75

سایه ابرو اکوا مدل ayozin شماره 75

مشخصات کلی
شماره رنگ
75
رنگ پایه
قهوه ای متوسط
نوع
تک رنگ
آینه
ندارد
کشور مبداء برند
ایران

قهوه ایش کاملا رنگ تو تصویره عالیه من حتی برای زیر چشمم هم زدم و فید کردم یه سایه ی اسموکی بهم داد. عالیه حرف نداره

خوبه ولی تند تند باید قلمو خیس کنید تا ابرو بکشید نسبت به یه مدلی که قبلا داشتم

 

 

 

4-سایه ابرو سوپرتاچ شماره 03_20

سایه ابرو سوپرتاچ شماره 03_20

مشخصات کلی
شماره رنگ
03_20
رنگ پایه
قهوه ای متوسط
آینه
دارد

هم برای سایه چشم مناسبه هم سایه ابرو، رنگبندی بسیار خوبی داره و برای آرایشهای ملایم خیلی مناسبه

قیمت کم این محصول در کنار کیفیت نسبتا خوبش باعث میشه که جز گزینه ای مورد توجه باشه.

نقاط قوت
پوشش دهی نسبتا خوب رنگ ها
تنوع رنگی خوب

رنگ بندی خوب و زیبایی دار ولی بسته بندی خیلی بدی داره وقتی به دستم رسید یکی از رنگها کاملا خورد شده بود.

جمع وجور و تنوع رنگش خوبه درکل خوشم اومد

 

 

5-سایه ابرو کالیستا مدل Design شماره EB01

سایه ابرو کالیستا مدل Design شماره EB01

مشخصات کلی
شماره رنگ
01
رنگ پایه
قهوه ای تیره
آینه
دارد

کیفیت و رنگ قابل قبولی داره و اتفاقا برس داخلش خیلی به درد بخوره

رنگش قهوه ای خیلی تیره هست. من ابروهام طبیعیه رنگش. مشکی نیست. قهوه ای خیلی تیره. دخترونه. خیلی خوبه. ماندگاری ش هم خیلی خوبه. راضی ام در کل

خیلی دوسش دارم. رنگشم درست ارسال کرده بودن . بافت نرم و پیگمنت عالی و ماندگاری خوبی داره! رنگ روشنش به درد کانتور میخوره و یکم قرمزی داره اما رنگ تیرش واسه ابرو خیلی خوبه اصلا قرمزی نداره! واسه ابروهای تیره مناسبه اما اوناییکه ابروهای خیلی مشکی و خیلی زبری دارن ممکنه براشون کم رنگ باشه اما واسه ابروهای تیره با موهای متوسط مناسبه

نقاط قوت
کیفیت عالی

این سایه ابرو ایرانی دو تا رنگ داره رنگ روشن برای قسمتای جلوی ابرو (تاج ابرو) و رنگ تیره برای شکستگی و دم ابرو هاست.هر دو خیلی خوشرنگن و تناژ قرمزی ندارن بافت نرمی دارن و اگه با براش خیس بزنین خیلی پودر نمیشن و پیگمنت خیلی قوی دارن و خوب رنگ میدن و جاهای خالی ابرو رو پر میکنن آینه مستطیلی شکل کوچیکش هم کاربردیه در کل خیلی با کیفیت و کاربردی و به صرفه هستش ولی تنها ایراد براش این محصوله که اصلا بدرد نمیخوره خیلی زبره.من از براش زاویه دار ست براشم استفاده میکنم و براش خودش رو انداختم دور

نقاط قوت
بافت نرم
دو تا رنگ داره
خوش رنگ
نقاط ضعف
براش بی کاربرد و بی کیفیت

روی ابرو طبیعیه
موهای براشش با یکبار استفاده کنده شدن
وقتیکه‌براش به سایه میزنی زیادی پودرسه ریزش داره
روی ابرو ریزش نداره
در کل خوبه

نقاط قوت
روی ابرو طبیعیه
نقاط ضعف
براش بی کیفیت

 

6-سایه ابرو آکوا هانتین مدل AQUA شماره 072

سایه ابرو آکوا هانتین مدل AQUA شماره 072

مشخصات کلی
شماره رنگ
072
رنگ پایه
قهوه ای تیره
آینه
ندارد
کشور مبداء برند
ایران

عاشقشم چون هم خیلی پررنگه و هم خوش رنگ

نقاط قوت
عالییییییی
خیلی پر رنگه
نقاط ضعف
هیچی

رنگی که میخواستم نبود انتظار داشتم موقع استفاده هم رنگش مثل عکس باشه ولی وقتی با آب قاطی میشه رنگش روشن تر میشه و رفله نارنجی قرمز داره ولی قابل تحمله،برای هاشور ابرو گرفتم با قلم سه صفر که تمرین کنم تا بعدا اکوا کریولان اصلی بگیرم

لایه رویی این خط چشم بشدت خشک بود. در حدی که با آب حل نمیشد و من مجبور شدم اون لایه رو بتراشم تا بتونم استفاده کنم. پیگمنت خیییلی کمی داره. باید دو سه بار روی پلک بکشی تا رنگ خودشو نشون بده.ماندگاری که اصلا نداره. یک بار دست بکشی روش پاک میشه.خلاصه گول ارزون بودنشو خوردم ولی همونقدرم نمی ارزید.

نقاط قوت
رنگ مناسب برای چشم و ابرو
نقاط ضعف
پیگمنت کم و خشک بودن لایه رویی

باید قلم مو رو یکم خیس کرد تا رنگ ازش برداشته بشه.ماندگاری و جلوه خوبی داره از مداد ابرو بهتره ولی بازم سلیقه ایه . ضمنا نمیدونم چرا روش نوشته خط چشم سنگی ولی همون سایه ابرو بود.

 

 

منبع : kharidinfo

  • شجاع صامتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی